maanantai 15. heinäkuuta 2013

Crystal garden ~ kasvatus osa 4

(Tää postaus taitaa olla pikkasen myöhässä, anteeksi siitä, en ole ehtinyt)

Kun tulin takaisin kotiin 'matkoilta' olin ihan sillei vau O_o ku katoin projektia. 
Se valkonen mömmö reunoilla ja nyppylä korkeassa kohdassa keskellä oli levinnyt sitä mukaan kun vesiraja laski. Seuraavana päivänä otin kuvat, jolloin etikkaa ei tainnut olla yhtään(?) ja kivissäkin oli vähän enemmän sitä valkoista mömmöä, se toi näin ryppäinä ollessaan mieleen kukkakaalin..
Ku näytin veljelle tota se kysy oliks siin lunta ja jäätä, en jaksanu alkaa selostaa sille tosta 'kristalli puutarhasta' enempää..
Edellisestä osasta se on siis 5 päivää kehittynyt, ja myös siitä kun itse näin sen. Olen oikeastaan kirjoittanut nämä postaukset sitä mukaa kun kristallit on kehittynyt, mutta julkaissut nämä vasta sitten, kun olen saanut kaikki osat kirjoitettua. (Jos tajusitte äskeisestä mitään..) Eli kun tämän postauksen olen julkaissut projekti onkin jo loppunut ja olen tehnyt kristalleille ties mitä, en tiedä nyt, mutta kun olen julkaissut tämän postauksen projekti on monta vaihetta edessäpäin.. (okei, en osaa selittää paremmin..)

Tässä siis vielä kuvia 11 päivän jälkeen projektistani:



 Elintarvikeväri ei jostain syystä syöpynytkään kristalleihin, mistähän syy?




 Muutosta tosiaan on tainnut tapahtua ;D

Tässä linkit kaikkiin osiin, jos haluat vertailla tai lukea kaikki osat.

Siitä vaan klikkailee numeroita>

osa 1
osa 2
osa 3

Tää sitte tais olla viiminen osa, ehkä teen joskus vielä postauksen, missä nää kristallit on jo ihan kuivia, vanhoja ja rupsahtaneita. Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeasti vaan kommentoimaan :), asiallisia kommentteja, kiitos!