maanantai 23. joulukuuta 2013

Luukku 23: Kynsienhoitotuotteeni/miten hoidan kynsiäni

Jes, huomenna on jo jouluaatto! Jännittävää ^^
(Huomenna on vielä joulukalenterin vika luukku jäljellä)

Eli nyt kerron kynsienhoitotuotteistani, sekä omista rutiineista kynsiin liittyen. En hoida kovin paljon kynsiäni, mutta päätin silti kertoa niistä muutamasta tuotteesta ja rutiinista, mitä nyt minulla on.

 

Ensin tuotteet, jotka ovat lähes aina yöpöydällä käden ulottuvilla.
Niihin kuuluu käsirasva, kovettava aluslakka, vitamiini kynsi-ja kynsinauhaöljy, sekä lasiviila.

Ton käsirasvan pitäis vahvistaa myös kynsiä, mutten itse ole huomannut mitään vaikutusta vahvemmista kynsistä, niimpä pidän sitä vain perus käsirasvana, jossa on muuten ihana tuoksu<3

Sally Hansenin hardener on tällä hetkellä mun aluslakka, yksi pullo on myös nyt säästössä, sitten kun tämä loppuu. Melko riittoisaa tavaraa tämä kuitenkin on, monta kuukautta mulla ainakin kestää, ennenkuin liisteröityy. Ennen tätä mulla oli toinen Sally Hansenin aluslakka, mutta totesin tämän olevan mulle parempaa. Alus- ja päällyslakkoina suosin tätä merkkiä.
  
Toi Sally Hansenin vitamiini kynsiöljy on mun mielestä nopeuttanut hurjasti kynsien kasvua(mulla luonnostaan hitaasti kasvavat kynnet) ehkä on jotain muitakin ominaisuuksia, mutten mitään muuta suurta muutosta ole havainnut, tääkin on muuten tosi riitoisaa, olen syyslomasta asti käyttänyt tätä lähes aina lakkojenvaihdon yhteydessä.

Lasiviila on kyllä semmonen, että jokaisella edes vähän kynsiään kunnioittavalla tytöllä pitäisi olla. Lasiviila on parempi kuin vaikkapa metalli-, tai hiekkaviila. Lasiviila ei irrota kynsilevyjä toisistaan niin pahasti, kuin muut viilat ja on hellävaraisempi. Mulla on myös toi Dependin viila, mutta tää sininen merkitön viila on jotenki parempi (:D) Mulla ei oo mitään säännöllistä aikaa millon viilaan, pelkästään silloin kun tarvitsen.

Sally hansen Hardener/kovettava aluslakka




Vitamin E Nail & cuticle oil/vitamiini kynsi- ja kynsinauhaöljy

Sally Hansen nopeasti kuivattava päällyslakka, sekä Lidlin Cien kynsilakanpoistoaine

Nämä ei ole oikeastaan kynsienhoitotarvikkeita, mutta ilman näitä olisi kyllä vaikeampaa kynsienlaitto.

En ole raaskinut ostaa Seche viten pikakuivattajaa, joten tämä on hyvä(halvempi) korvike sille. En kyllä tajua miten olen pärjännyt ilman pikakuivattajaa.. 

Cien lakanpoistoaineessa kätevin on se pullo, ei oikeestaan aine. Toi pumppispullo on niin kiva, tykkään. Pullo vain vuotaa, jos sitä vahingossa kallistaa. Kyllä toi ainekkin on toimivaa, tätä aion ostaa lisääkin, kun toi loppuu.

Toivottavasti piditte. Löytyykö teiltä samoja rutiineja tai tuotteita? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeasti vaan kommentoimaan :), asiallisia kommentteja, kiitos!