maanantai 30. joulukuuta 2013

Vuoden 2013 lempparilakkaukset

Näitä postauksia onkin jo näkynyt blogeissa, joten itsekkin päätin tämän tehdä. Eli kaikille tuttu, kuluneen vuoden lempparilakkaukset. (tai vuosihan vaihtuu huomenna keskiyöllö, huomenna saattaa myös tulla joku postaus)
Koska mä oon blogia pitänyt vasta kesäkuun puolesta välistä, niin ajattelin ottaa 2 lakkausta yhdestä kuukaudesta.(paitsi kesäkuusta 1) Voisinhan tietysti ottaa satunnaisesti lakkauksia mistä sattuu, mutta tehdään nyt näin :)
En nyt laita näihin linkkiä, sillä kynsigalleriasta(ylhäällä, otsikon alapuolella) on linkit kuvineen jokaiseen kynsipostaukseen.
Aloitetaan kesäkuusta.



Kesäkuu (yläpuolella)

Heinäkuu (ylhäällä ja alhaalla) Noissa palmukynsissä mulla oli ekaa kertaa elämässä suht samanpituiset ja_pitkät_kynnet. Myös lakkauksen koin onnistuneeksi, vaikka idea on simppeli ja palmut tarroja :D



 Elokuu(ylhäällä ja alhaalla) Mua eniten kiehtoo seurata näissä kuvissa kynsien kasvua, sillä vihdonkin mun kynnet pääs kasvamaan pituutta, kiitos Sally Hansenin Hardener.(vaikka toi etusormi on edelleen ongelmatapaus..)  



Syyskuu(ylhäällä ja alhaalla) kun katson noita violetteja kynsiä en voi olla ajattelematta isoisomummiani, jonka hautajaiset olivat viime kesänä, mulla oli nää lakkaukset silloin.
Nää liukuvärjäykset sitten on vähän uudemmalta ajalta, sillä vielä syyskuussa postasin noin kuukauden viiveellä kynsiä.. hehe.. 
Tässä vaiheessa mulla alkoi myös olla monen mielestä aika järkyttävän pituiset kynnet :D (käykää vaikka katsomassa kynsigalleriasta, melko alkupuolelta lisää kuvia)


              
  Lokakuu (ylhäällä ja alhaalla) Ruskeat waterfallit oli musta tosi kivat, ei niistä oikeestaan muuta mielikuvaa jäänyt :D
Halloweenin kynnet oli myös hauskat, varsinki nimettömän haamu<3


 

 Marraskuu(ylhäällä ja alhaalla) Näistäkin lakkauksista pidin tosi paljon, en oikeastaan osaa enempää kertoa<3
  
  

  

Joulukuu(ylhäällä ja alhaalla) Sitten siirrytäänkin jo joulukalenterin lakkauksiin. Näistä valitsin kaksi joulukalenterin vikaa lakkausta, sillä ne näin jälkikäteen vaikutti parhaimmilta. Vaikka ylemmissä kynsissä lumihiutaleet ei onnistunu kovin hyvin oon ihan rakastunu tohon Dependin hololakkaan♥ (vaikka jostain syystä hävitin kuvat, joissa holoisuus näkyi kunnolla..)

 

Siinä sitten oli, toivottavasti piditte. Mun mielestä kehitystä on tapahtunu puolessa vuodessa melko paljon! :D
 Mitkä oli teidän lempparit? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeasti vaan kommentoimaan :), asiallisia kommentteja, kiitos!